2011. május 17., kedd

Családi költségvetés - Vigyázz, kész, rajt!

Amikor a hóhért akasztják!!!

Az elkészült excel táblázatomat elkezdtem feltölteni a bukszámban található számlákkal, mert anya tud ER-t nézni és közben gépelni. Én azért pufogtam, mert a tescoban kétszer számlázták le a banánt, 442 Forintom bánta, nem néztem meg vásárlás után, férj közben meg azon, hogy a Renault kihozott egy új dízelt és persze neki már előbb meg kellett rendelnie a céges autóját! Micsoda problémák, mi?
Közben meg én azt szűrőm, hogy ételre eddig mennyit költöttünk, meg háztartási tisztítószerekre, stb. Hó közepe van és nem vagyok megelégedve a költéseinkkel, na! 


Remélem egy kis kedvet csináltam a táblázathoz, ha valaki velem akarja vezetni az excel táblázatot az írjon anya.sporol@gmail.com és küldöm a táblázatot. Ha elakad benne szívesen segítek bármiben;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése