2011. augusztus 31., szerda

1 kis kosár koktélparadicsom

A szomszédasszonyoknak vadon nő a koktélparadicsomuk, bokorban, na az én két palántám ehhez képes satnya darab!! Áthívtak minket, Bebővel és Tüccsivel, hogy szedjük le, mert nekik nem bírja az epéjük! Gyerekek segítségével sikerült egy kis kosárral szedni, még a szomszédnak is adtam, mert annyi volt! Persze sok volt benne a kicsi segítő kezek által összenyomott darab.
Már két napja állt a kamrába és tanácstalan voltam, meg lusta is, hogy csináljak belőle valamit, aztán megvilágosodtam! Férj hozott haza toast kenyeret! Bruschetta, jó, arra jobb minőségű kenyér kell, meg olívaolaj, stb. de én most anyasporol stájlba nyomtam. Nos megpucultam ezt a halmot, nem mondom a végén már nagyon untam, aztán félbevágtam, tudom nem kellett volna, de így ízesebb lett!
Kiskertem szépe, bazsalikom
Nos félbevágtam őket, aztán hozzá sonkahagymát, meg lila hagymát vegyesen, aztán még egy mozarellát is beleraktam, kockára vágtam (Aldi 189 Ft) és utána jött egy baromi nagy adag bazsalikom a kertemből :)) 
Jött még rá só, bors is! 
Nagyon fincsi lett, még Bebő is evett belőle, kivéve a kockára vágott mozarellát!!
Férj lefényképezte a kenyéren is, nagyon jó kép, mint az én videó felvételem :DD
Bruschetta mozarellával :)

Férj fényképe, csodálatos :))
Nagyon finom volt, nyami, és kiskertekben nőtt koktélparadicsomok felhasználására nagyon jó recept! :))

Most jutott eszembe, hogy ezzel búcsúztatom a nyarat, már amennyi volt belőle, remélem szép, meleg őszünk lesz! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése