2011. augusztus 15., hétfő

Házitünci üzemmódhoz eredmények



Felvágott helyett!
Nos meg vagyok elégedve magammal, fő az önbizalom!!! Férjnek nagyon ízlettek a kencék, nem hiányolta a sonkát melléjük! Gyerekkkel már kevésbé voltam ilyen szerencsés, ők egyiket sem voltak hajlandóak megkóstolni! :(
Sebaj, kiteszem nekik, aztán hátha ráfanyalodnak ;)
Annyira finom volt minden, hogy a képen látható kolbászból már nem is ettünk, csak úgy natúran ettük pirítóssal. Egy baj viszont van! Annyira finom, hogy dupla adag kenyeret ettünk hozzá J
Képeket a vacsorázó asztalról készítettem, hogy kedvet csináljak hozzá, hátha Ti is ki tudtok váltani egy két felvágottat ilyen isteni finomságokra.

Jelentem a szárított paradicsommal is elkészültem, igaz hosszadalmas volt, ma üvegekbe rakom olajjal és később azt lehet felhasználni! A két kép meglepő lesz a nagy tepsi paradicsom nagyon picire összezsugorodott!!!J


Itt egy előtte és utána kép
Na aki ezt megfejti! :)) Szóval itt az előtte és utána kép! Nem valami gazdaságos, már értem, hogy miért ilyen drága!!! 


Lucullus paradicsom
Kimagozva kettévágva.

Szárítás után! Nem lett sok belőle! :(
Remélem ihletet kaptatok! :)


1 megjegyzés:

  1. Megfejtés: Itt egy előtte és utána ké :-)

    Amúgy a kedvenc kencénk: tojáskrém, padlizsánkrém, juhtúros-fokhagymás krém, és muhammara.
    Utóbbit ajánlom fogyelmetekbe, férjem imádja, és most a Kápia paprika jó árom kapható. Recept:
    http://vegasztromania.blogspot.com/2009/08/muhammara.html

    VálaszTörlés