2011. augusztus 15., hétfő

Kuponok után - augusztus

Most néztem, hogy melyik áruházban találok kuponokat, amik élelmiszer vásárlásra vonatkoznak!
Itt van a Sparos, ami 5000 Ft felett 500 Ft étkezési utalványt ad, ezt vittem szombaton magammal vásárolni holnapig, azaz augusztus 17-ig :

Másikat is találtam Corásat, ami 2011. augusztus 17-től augusztus 21-ig szól a felsorolt Cora áruházakban a teljes bevásárló kocsira 10%-os kedvezményt adnak, vagyis Cora vásárlási utalványt adnak 10% értékben!
Innen tudjátok letölteni:
http://www.napiakciok.hu/kupon/nyomtat/id/3481

Más megint nem találtam, Tesco oldala üres, Auchannál nem is láttam ilyet! Reál, CBA semmi :(

Olyan jó lenne, ha az élelmiszerre is kapnánk kupon kedvezményt, nem csak a fogfehérítésre és sárkányrepülésre, mert e kettő abszolút nem érdekel!!! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése