2011. augusztus 9., kedd

Kuponok

Cora kuponok
Múltkor szörfölgettem a nagy áruházak honlapjain, mert valamelyik újságban láttam egy sörpadot akciósan, de nem emlékeztem, hogy hol és rátaláltam erre. Korábbi Kuponológia bejegyzésemben sérelmeztem, hogy a háztartási cikkekre miért nincs kupon! Ezt találtam a Cora honlapján, igaz én oda nem szoktam járni, mert baromi messze van és a benzin többe kerülne, mint ami megspórolnék vele, de akinek a közelében van, annak ajánlom, hogy kövesse a Cora kupon akcióit!!!
A kuponra kattintva ki lehet őket nyomtatni, gondolom a pénztárnál kell leadni és akkor levonják a vásárlásból az összeget!


spar kupon
Felbuzdulva megnéztem a spar oldalát is és ezt találtam, igaz csak holnapig szól! 5000 Ft felett 500 Ft visszajár! Ez is valami!


Sajnos többi oldalon (Tesco, Auchan, Reál, CBA) nem találtam érdemlegeset, ha valaki talált már kuponokat élelmiszerre és háztartási eszközökre, kérem ossza meg velünk! 
Köszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése