2011. augusztus 7., vasárnap

Turkáló

Ennél kicsit nagyobb volt és átláthatatlanabb!
Ma felkeltem és megvilágosodtam, biztos az energiatakarékos izzóktól, az angol turi Érden nyitva van vasárnap is, így aptyukot felkeltettem, szegényt 3/4 9-kor, hogy én akkor most elhúztam, mint a vadliba!Majd jövök felkiáltással!

Új áru pénteken érkezett, így aztán nem sokra számítottam, de szerencsére találtam Vendinek 5 gatyót, mindent kinőtt hiába elmúlt 4 éves és 110 centi felett van! Trudinak is sikerült 6 nacit lőnöm, neki is kicsik már a cuccok, aztán unokatesóknak is túrtam, meg keresztlánynak, meg szomszéd kislánynak, aki most született. Viszonylag sokat fizettem, de ha ezt darabáron kellett volna megvennem, láttam múltkor 6000 Ft-os nadrágot a H&M-ben, nem tudom ki veszi meg, de sajnálnám rá a pénzt! 8500 Ftért vettem 15 db ruhadarabot! 
Mivel annyi időm volt, mint a tenger, szerencsére órám nincs, így magamnak is néztem cuccokat, nem szoktam, mert kicsiny méretemre 46-os nem szoktak duskálni, de most, eljött az én időm! Sikerült 3 szoknyát, 3 felsőt, egy kabátot és ruhát lőnöm, mindezt 5300 Ft-ért, persze ezek nyári darabok! Nagyon boldog voltam, aztán még beugrottam ide -oda, végül 11-re értem haza.
Dönörű kép fogadott itthon, a gyerekek reggeliztek! :) Meg férj is!

Aztán divatbemutatót tartottunk, Trudi nagyon jól nézett ki, bodyban, kisnaciban, fürdőruciban, amire felhúztunk még egy Minnie Mausos farmer nacit, alig izzadt! 

Vendi meg az új halálfejes, mert abban menő az oviban, és űrhajós pulcsijában dzsesszelt!

Mivel ilyen későn volt az reggeli, ráértünk az ebéddel, végül gaspacho leves volt gyrossal, szomszéd röhögött, mondta rántott csirek petrezselymes krumplival, de nekem most ez volt az egyszerűbb megoldás, gyors, könnyű fél óra alatt minden megvan, igaz nem sütöttem ;)

Éppen csütörtökön olvastam egy sztájlisztról (magyarosítottam) a divany.hu, aki turkálóba is viszi az ügyfeleit, már megértem miért! Jól kimostam, kieceteztem, oszt már szárad is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése