2011. augusztus 29., hétfő

Varrásláz

Oviszsák
Egyik legszebb szülinapi ajándékomat kaptam meg, méghozzá édesanyám régi varrógépét megcsináltatta apukám és az lett a szülinapi ajándék!
Eddig nem nagyon vettem elő, mert két gyerek mellett nyugodtan leülni nem lehet! Viszont a pénteki napot a varrásnak szenteltem, nagyon élveztem.
Nos nem vagyok egy varrónő típus, egyenesen is ritkán megy a varrás, de azért megy!
Még korábban a Diegoban vettem voila függönyöket, 3 szobára kevesebb volt, mint 8 ezer forint, igaz egyszínű, de a felső szintre jó lesz, alul életem legdrágább függönye van a kikától. Mondjuk telepjárósok kiröhögnék az árát, de nekem fájt!!

A felső szintre szánt függönyök eddig ott feküdtek a vendég szobában felállított számítógép asztalon, most elővettem őket, Tüccsi rózsaszín és Bebő zöld függönyei készen, és a mi szobánk erkélyajtójára való is kész, az ablakra már nem volt erőm! Majd ha elkezdődik az ovi és Tüccsi alszik!!!
Férjnek már "csak" fel kell fúrnia a karnisokat, szerintem ez lesz a legnehezebb meló!

Asztali futó
Erős felindulásból varrtam még egy terítőt, meg a mosogató alatt lévő szekrényre függönyt, mert még mindig nem szerezték be és csinálták meg a fiúk a fiókot és már utálom, ahogy kinéz! Lehet, hogy ez annyira nem fog nekik tetszeni, hogy azonnal beszerelik a fiókot! :))
Aztán varrtam még egy kenyeres zacsit és Vendi magasított ágyához két függönyt, hogy alatta jobban elbújhassanak, az a kedvenc helyük!
Tervben van még 2 zokni és bugyitartó is a pelenkázó szekrény oldalára! A zoknik egyik fele mindig beleveszik a ruhahalomba és soha sincs meg a párja, vagy az ufók specializálódtak rá! :))

Kenyeres zacsi
Néztem párnáknak is anyagot az ikeában, de azt majd jövő hónapban! Tervezek elmenni a kárpitos boltba és ott megnézni, hogy mennyi a szivacs ára, hogy abból vágjak székpárnákat és hozzá veszek anyagot és megvarrom!! Lassan megérkezik az erkélyre a bútor, soha jobbkor, arra is szeretnék varrni párnákat! Ebayen rendeltük 1 fa asztal négy összecsukható székkel 96 euróért! 

Talán olcsóbb, mint ha készen veszem! Bebő úgyis oviba megy elsejétől, szabad a pálya :DD

Ti szoktatok varrni?? 


2 megjegyzés:

  1. Valamiért azt hittem te rendszeresen varrsz, hiszen a génekben van. De jobb későn, mint soha. Én is vettem pár éve varrógépet, de rájöttem ez egy szakma, úgyhogy hogy ne foglaljon helyet tovább adtam anyósnak. Úgyhogy ő varrta a függönyeimet :-)

    VálaszTörlés
  2. Nem Andi varr egyfolytában! De egyenesen még megy varrni, tovább nem tudom, de lehet, hogy megpróbálkozom még pár szoknyával! Anya fejezte be mindig a munkáimat anno......

    VálaszTörlés