2011. szeptember 6., kedd

Előszoba, kamra, grillrács és biztosítás :)))

Hétvége szorgalmasan telt, jártuk a boltokat és néztük, hogy még mi kell, hogy végre befejezzük a konyhát, hiányzott a világítás, egy ajtó, fogantyú, meg ilyenek, most már majdnem kész, még egy lámpa hiányzik, férj felszerelte az ajtót, én meg megvettem a szelektív kukákat!

Egyre jobban izgat, hogy hogyan fessem le a falat az ebédlőbe, férj dobott egy hátast az ötletemtől! A kicsi ház blogon találtam egy másik ötletet arra, hogy mit lehetne még az ebédlőbe kreálni, lehet, hogy ez lesz a megoldás, mert a csíkok nagyon behatárolnák a szoba dekorálási lehetőségeit :)

Előszobába vettünk egy szuper padot, ami cipőtárolónak is megteszi, hogy falmatricákat kutatok, hogy feldobjam az előszobát, na meg anyagot, amivel párnát készíthetek! Szivacsot a kárpitos boltban fogok venni méterre! Ide is kéne az étkezőbe! Valamint erős vágyat érzek arra, hogy lefessem az egyszerű ivar székeket!!

Továbbiakban is csak mosószódával mosok és hétvégén vettem 6 liter ecetet, meg 1 liter almaecetet, hiszen hajmosáshoz azt használom és a grillrács takarításához is!

Apropó nagyon egyszerűen le lehet takarítani az odaégett cuccost a grillrácsról, ha veszünk egy újságpapírt, nagyot (Aldis reklámújságot használtam), kettéhajtjuk, rátesszük a rácsot és sprickolos üvegbe teszünk almaecetet, ezzel jól lesprickoljuk a rácsot, ráhajtjuk az újságpapírt és hagyjuk egy napig állni, vagy pár órát, utána simán lejön a cucc, vagy drótkefével átkeféljük és már kész is! :))

Sajnos a  kamrába is szerettem volna az ikeában rendező polcokat venni, de kiderült, hogy kivonták Magyarországon a kívánt elemeket a forgalomból, de máshol lehet kapni! Remélem be tudjuk szerezni és végre sokkal rendszerezettebb lesz a kamrám, már több ötletem is van rá, hogy hogyan!
Mindenesetre a dm-es pelenka dobozt már most gyűjtöm :))

Most egy nagyobb utazásra készülődünk és a biztosítások piacán néztem körbe, mert anélkül nem megyünk sehová, hogy ne legyen biztosításunk. 
Kiderült, hogy a bankkártyánkhoz automatikusan jár baleset, betegség és poggyász biztosítás, már csak azt kell megtudni, hogy mik a feltételei! Mert akkor csak gyerekekre kell kötni, és az nagyságrendekkel kevesebb összeg. 10 ezer forint alatt sehol sem találtam 4 főre utasbiztosítást! :( Persze megéri, mert ha bármi van, akkor ez fedezetet nyújt rá!

Megéri utána járni, mert felesleges kétszeresen kötni, így megint pénzt tudok spórolni :)))



Ui: Végül, de nem utolsó sorban Bebő back to óvoda, amit szerintem én rosszabbul viselek 3 hónap után, mint ő! Hétfő reggel még nem akart menni, aztán délután meg alig akart hazajönni:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése