2011. szeptember 6., kedd

A férfiaknak semmi sem jó - mindig van kifogás

Apámnak megmutattam, hogy hogy is gondolom el a nappaliban az étkező felé eső falat, ezt találtam a kicsi ház oldalán, nagyon megtetszett ez az ötlet is, de szerintem maradok a csíkozásnál.
Apám a következő indokokat mondta, hogy csak úgy nem lehet nekiesni a falnak festeni, mert akkor mi lesz! És különben is, hogy néz ki a csíkos, férj is húzta a száját holott mondtam neki, hogy majd én megcsinálom!!! 
Először felragasztózom a függönyminta szerint, szépen kiszámolom megszerkesztem, stb. De ő csak húzta a száját.
Szomszéd asszonynak is elmondtam, az is mondta, hogy bolond vagyok!

Miért van az, hogy mindenki csak visszahúzza az embert, nem hogy azt mondná, hogy csináld, kíváncsi vagyok, milyen lesz, legfeljebb átfested, vagy lekaparom és újra festem, vagy mit tudom én.....

A másik 5letet szintén a kicsi házból vettem, méghozzá olajfestéket a lenti falakra, mert márciusban költöztünk, de olyan mocskosak a zsíros pracliktól, hogy olyan, mintha ezer éve itt laknánk.
Férjnek még meg sem mertem mutatni, mert tuti, hogy hülyét kapna, de apám már közölte, hogy olajfestéket a falról eltávolítani lehetetlen és milyen lenne, és úgysem tudom megcsinálni!
Valami anyagot javasolt, legjobb lenne, ha lambéria lenne ott, vagy mittomén!

Olyan jó ötleteim vannak és a csomó arra inspirál, hogy ne az ikeába menjek és vegyem meg 60 ezerért azt az sminkasztalt, vagy mit, amit a férjem nekem szánt, mert arra feltétlenül szükségem van! Holott szerintem meg nem! 60 ezerért meg ott rohadjon meg :DD

Titeket érdekel a kritika, vagy meghallgatjátok és utána mentek a magatok feje után??? :))

3 megjegyzés:

  1. Nagyjából ismersz... Megyek a magam feje után. Férjjel megbeszélem, de ügyesen! Tudod, úgy, hogy azt érezze, az ő ötlete volt, utána meg megcsinálom, amíg nincs otthon (már profin forrasztok is). Így lett saját készítésű belső párkányunk, meg ilyenek. Úgyhogy CSINÁLD! Kíváncsi vagyok, hogyan fog kinézni!

    VálaszTörlés
  2. Ha nem sikerül, még mindig visszafestheted, nem? Ilyen meggyőző érv? Hm?

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok!! Jövő hét utáni héten, már megvannak a színek csak ki kell kevertetni, van egy szupi kis festékbolt Budaörsön, ott megkapok minden segítséget és hadd szóljon. Most meg majd keresek olyat, lehet, hogy dm, ahol olcsóbban tudok fényképeket előhívatni, már a képkeretet is kinéztem, amibe a fotómontázs lesz! :)))

    VálaszTörlés