2011. szeptember 2., péntek

A férj elleni merénylet :))

Férj végre itthon van, na eddig is, de csak aludni járt haza! :( Nos most megtámadtam és kellő erőszakossággal, valamint az előnyök folyamatos sulykolásával rávettem, hogy mosson hajat szódabikarbónával, persze én készítettem el a pasztát, aztán az öblítőt is, belemasszíroztam a fejébe, meg leöblítettem a haját, nem mondom miket mondott, nem káromkodott, csak vicceseket, hogy körömkefével is mosakodhatna, meg minek is fürödnie, meg halgerincből kéne neki fésű, meg egy kis ubi, meg paradicsom és kész is a sali a fejére, stb.! :)

10 év után már a legtöbb beszólására immunis vagyok, na jó, szoktam jókat röhögni rajta!  :) 
Közölte, hogy uuuuuutálja a szappanyt, de amíg az ecetes öblítés a haján volt szigorúan becsukta a szemét, hogy nehogy belemenjen :) én elkezdtem fürdetni a hibiszkuszos Hare Krisnás szappannal, az arcát meg olívaolajossal! Mondta, hogy még kaját is süthetünk az arcán :)

Aztán jött a kakaós szappan, ami nagyon habzik és az kente borotvahabként az arcára :)) Szegény ma reggel megszenvedett a szépségéért!

De megvédtem őt 3 adag vegyszertől, mert reggel tusfürdő, sampon, borotvahab, after shave, arckrém, parfüm és dezodor ja és ne felejtsem a fogkrémet!! Remélem rá tudom venni, hogy ő is így mosson hajat és szappannyal fürödjön :)) Igaz ez azt jelenti, hogy én minden hajmosása előtti estén elkészítem neki a cuccokat, vagy felkelek vele :S

Egyrészt védjük az egészségét, kevesebb szintetikus anyagot viszünk be, aztán még a környezetet és nem utolsó sorban spórolunk is, mert egy tusfürdő nála kb. másfél hét alatt elfogy :))

Remélem sikerül megfertőzni? Nálatok férfiak foglalkoznak ezzel? Egészséggel? Környezetvédelemmel? Öko cuccokkal???
Nem óckodnak és húzzák erősen a szájukat??? :)))

1 megjegyzés:

  1. Férfi szelektíven gyűjti a hulladékot, sőt, ha megkérem, el is kísér a kukákhoz a pakkal; a kézművesszappant hajlandó használni; áldását adta a mosódióra (bár egyszer, mikor megkértem, hogy ő indítsa el a gépet, biztos ami tuti alapon tett hozzá egy kis mosóport is); kipróbálta tönkölybúza lisztből a pizzatésztát. A többivel még nem próbálkoztam, majd fokozatosan :)

    VálaszTörlés