2011. szeptember 2., péntek

Mi az a DIY???

Amióta blogolok, más blogokat is nézek, olvasok, fogalmam sem volt, hogy ennyi létezik! Elkerültem pár lakberendezéssel foglalkozó oldalra is, ahol anyukák, vagy nem anyukák szuper dolgokat kreálnak, pld A Kicsi Ház!
Egy csomó helyen láttam, hogy DIY, gondolkodtam, gondolkodtam, hogy ez meg mit jelent, aztán mivel nagyon okos vagyok, rájöttem DO IT YOURSELF - magyarul Csináld magad! Éljen! Remek! Ez tetszik! Így aztán a használt dolgokat újra értelmezik, vagy az újakat egyedivé!

Lepakoltam a kupit az asztalról :)
Elindították a fantáziámat! Kreativitásom inkább a problémák megoldásában merül ki, mintsem kézzel fogható eredményekben! Eddig!!!!!
Ma reggel úgy keltem, hogy a nappaliban az étkező felé eső falat becsíkozom, de lehet, hogy nem is hosszába, hanem keresztbe??!!!

A nappaliban a képen látható méregdrága Kikás függöny lóg, sötétítő azért nincs, mert redőny van és már pénzem sem volt rá!!!
függöny mintája! Imádom ezeket a színeket
Nos ennek a tükrében szeretném a falat becsíkozni, középre egy nagy képkeretet tennék, ahová a közös képeinkből csinálnék egy montázst! Mivel nincs kandalló, aminek a párkányára feltegyük a képeket, ezért itt kapnak helyet!!
Már csak azt várom, hogy Vendi oviba menjen és akkor nekikezdek, mondanom sem kell, hogy férjem húzta a száját??? :)))

A másik, hogy uncsi Ivar(talan) székeink vannak (lásd kép), amiket be lehetne festeni, Vendinek tuti zöld kell, mert azt szereti, csak most azon gondolkodom, hogyha a nappaliban a kék, a zöld és a mustársárga, meg a fa dominál, akkor milyen színek jöhetnek még szóba, na majd keresek valami komplementer térképet, hogy tisztába legyek vele! 

Mielőtt még kitaláltam, ezt a csíkozást, már azon gondolkodtam, hogy a kanapét, ami egyszínű sötétkék fel kéne dobni valamivel, csíkos párnával, ez az új Ikeás darab nagyon tetszene, de az Aldiban is volt csíkozott dízspárna, az még jobban, végül is egyforma áron van a kettő! Vagy varrjam meg én??

Már csak valami jó anyag kéne...:)

A végén még belelendülök és én is Bosch szerszámot kérek apától karácsonyra, ahogy ő tőlem. Hiába, amikor az Ikejába ma megkérdeztem, hogy szerinte mennyibe kerül a Bosch festékszoró felcsillant a szeme!! Imádja a gépeket, főleg, ha Bosch ;)
Ti kreatívak vagytok, csak álmodoztok, vagy bele is mertek fogni?? :))

2 megjegyzés:

  1. A lakás csak albérlet, tehát nagy átalakításba nem fognék bele. Viszont mielőtt valamit kidobok, mindig átgondolom, jó lehet-e még valamire. Most a nagyitól elhozott kb. 80 éves párnahuzatot alakítom át otthoni szoknyává, mert ez még pamutból van, szép csipke van az alján, és így otthon is csinos lehetek :) Ennek egyetlen hátránya, hogy halmozódnak a holmik. Persze székre és falra mindenképp szüksége van :)

    VálaszTörlés
  2. új Penész gátló / ölő anyag: szódabikarbóna + mosószóda + trisó
    1:4:5 arányban vízben keverve (szabadalom szám: CA 2504014 C)

    VálaszTörlés