2011. november 17., csütörtök

Karácsonyi készülődés 1.

Idén nem fogok megbolondulni,
 hogy minden tökéletes legyen!!!
Már megint le vagyunk égve, mint mindig, most férj betegszabija is közbe jött,nem tett jót a családi költségvetésnek. Valamint, hogy a fővállalkozónk a hőszivattyús fűtésünket nem fejezte be, és az ránk várt, de remélem, hogy decemberben már azzal fűtünk és akkor a gázszámlánk megcsappan, igaz az áramszámla magasabb lesz, de azt is kedvezménnyel kapjuk! 

Szerencsére a gyerekek összes ajándékát megvettük igen jó áron, mert a Müllerben 20%-kal olcsóbban voltak a játékok és így tényleg az általam ismert összes játékárat összehasonlítva itt volt a legjobb a felhozatal.
Most már "csak" a rokonok ajándékait kell megvenni/csinálni! 
Na meg a lakást felkészíteni az ünnepre - bár ehhez úgy állok hozzá, hogy nem fogok beledögleni abba, hogy minden tipp topp legyen, két gyerek mellett ez úgyis lehetetlen, szépen felosztom a dolgokat és ha egy kéznyom, akár kettő lesz az ablakon, akkor az úgy is marad, vagy ha valaki gondolja jöhet hozzánk takarítani :)))
Gyerekekkel meg sóliszt gyurmából, papírból és a praktikából vett szuper ötletekből fogunk díszeket készíteni.
Nagyszülőknek és dédszülőknek már kitaláltam az ajándékot, igaz minden évben ezt kapják. Fényképek, most össze is kell gyűjtenem őket, mert november 30-ig a dm-ben 19 Ft a 10x13 kép megrendelése. Ilyenkor olyan 500 db képet hívok elő, úgyhogy jól jön, hogy ennyi az ára. Itt még tuti fel fogom használni a 25%-os kedvezményt és a 15%-ost és akkor a dm fog még fizetni nekem, hogy ott vásároltam!!!

Vannak még szupi ikea fa képkereteim (3 db = 595 Ft), amit a gyerekekkel meg fogok festetni! Ott a jó kis só liszt gyurma, amiből kicsi kézlenyomatokat készítünk, gyerekek meg kiszínezik!

Aztán kitaláltam egy egyedi cd-t nekik a videokamerával felveszem őket, meg a korábbi videokat és egyszerű programmal összevágom és azt adjuk még oda nekik!

Tesómék egyedi szalvéta tartót kapnak dekupázzsal, mert csak egy ronda műagyaguk van az ikeából.

A karácsonyfánk tuti nem lesz trendi, hanem színes lesz, amit csinálunk mind felaggatjuk rá, de szerintem így is sikerül majd jól aludnom, nem fogok álmatlanul aludni! Meghittség és szeretet az idei karácsony jelszava, a takarítás nem szerepel benne :)))

Adventi koszorú volt kérdéses, de szerencsére urban: eve blogjában baromi jó tippet kaptam, így a 2-3 ezer forintos előre elkészített fenyőkoszorút is megspórolom, a régi koszorúkról meg maradt egy csomó anyag, szomszéd néni meg tud adni örökzöldet ingyéé! :)

Folyt.köv.!

Ti mit ajándékoztok, hogy oldjátok meg a karácsonyt, hogy ne csak a méregdrága ajándékokról, a rohanásról és az idegbetegeskedésről szóljon!!!

3 megjegyzés:

  1. A kérdésed kitűnő! Fogalmam sincs, ki mit kap. Tavaly ilyenkor már megvolt a fele az ajándékoknak. Az adventi koszorúnk nemes egyszerűséggel a fenyőfánkból lesz készítve. Lusta vagyok leírni, de itt elolvashatod:

    http://era85kreativprobalkozasai.blogspot.com/2011/01/adventi-koszoru.html

    Remélem, nem fog sokba kerülni az idei év! Ha kitaláltam, akkor jövök, és elárulom. :)

    VálaszTörlés
  2. Hát, azt hiszem úgyis a rohanásról és az idegbetegeskedésről szól. Mivel mindkettőnk munkahelyén az évvége nagyon gáz, így dec. 23-án estig dolgozunk, és a két ünnep közti napokat nem vehetjük ki :-( marha meghitt lesz.
    Egy-két rokonnal már megbeszéltük, hogy csak gyerekeknek veszünk, felnőtteknek nem. Legalább ennyi.

    VálaszTörlés
  3. De kár, hogy nem olvastam előbb a bejegyzésed! Én is fényképes ajándékokat szoktam adni, de már lecsúsztam erről a DM-es akcióról. A színes nyomtatóból meg kifogyott a patron, nem olcsó az sem... :(

    VálaszTörlés