2011. november 18., péntek

Karácsonyi készülődés 2.

Vásárlási láz Amerikában 
Ma Saturn bolt nyitási fílingem volt, amikor a kedvenc játékboltomba betoppantam!

Minden dédszülőtől, nagyszülőtől, keresztszülőtől mi kaptuk a lehetőséget, hogy adott pénzért megvegyük a gyerekeknek az ajándékot. Éljen!

Gondoltam, hogy akkor nosza irány a kedvenc Játékforrásom és beszerzem a már többször, ott a boltban kipróbált, gyerekeim által játszott készségfejlesztő játékokat.

Imádom azt a boltot, minden egyes játékot ki lehet próbálni és lehet vele játszani. Az eladók, tulajdonképpen nem rendes eladók, hanem készségfejlesztő pedagógusok és szívesen segítenek, elmondják, hogy melyik játék milyen idős gyereknek való, melyik képességét, készségét fejlesztik.

Na lényeg, hogy fel vagyok iratkozva a hírlevelükre, melyik hírlevélre nem vagyok én feliratkozva???, és ma és holnap a hírleveleseknek 10% kedvezményt adnak.

Fél 10 előtt elmentünk a bolt előtt és még senki sem volt, én olyan 10óra 10 percre értem be és kb. 30 anyuka volt bent, akik 5-6 doboz társasjátékkal egyensúlyoztak. 
Szerencsére tudtam, hogy mit akarok, így összeszedtem a 10 játékot és már álltunk is be a sorba, az tartott a legtovább legalább 30 percig.....

Sebaj, megérte, mert szuper játékokat szedtem össze, remélem a gyerekek is örülnek majd neki és még spóroltam is a "megbízóimnak" :)))

Ti hol vásároltok??? Nektek is vannak "megbízóitok"??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése