2012. január 29., vasárnap

Előszoba sokadszor

Edényalátétből üzenőfal :)
Megvettem az anyagokat, most már csak egy kis szivacsot kell levágatni. Aztán kéne valami ahová azt a sok mindent be lehet dobni, amit az ember nálunk a konyhapult szélére dob és ott mindig iszonyat kupi van, amit gyűlölök.

Urban Eve rakodós inspirációit nézegettem, amikor megtaláltam egy szupi kis falitáblát, amit a megvett deko anyagokkal is be tudok vonni, egyet meg lefesteni. És miből van a kerek falitábla ? Parafa edényalátétből from ikea. Szuper 5let!

Van itthon ilyen HEAT alátétem, hát irtó rondák, tisztára le vannak égve, vagyis a forró lábost rátettem és szép feketék lettek, meg az ott lévő cucc újra ráég a lábosra, így aztán kénytelen leszek beruházni új alátétekbe, így a meglévő három felszabadul. Éljen az ÚJRAHASZNOSÍTÁS!! Elkészítés lépésről lépésre ITT!

Egy másik szupert ötletet is kaptam, ami olcsó, és még itthoni anyagból is elkészíthető, két ilyen fairattartóm is van itthon!
Férjet úgyis azzal idegesítem, hogy lefestem zöld olajfestékkel a fa fogast, hát akkor már ezek a dobozok is kaphatnának színt, vagy dekupázst, vagy valamit!  :)) Vagy színes gyerekkezeket :)

Egy másik ötlet szintén Urban:Evetől :)) Köszönöm, erre még férj is bólogatott! :))



Valami ilyesmire gondoltam :))
Fotókat és ötleteket  innen vettem: 
Ez a parafa alátéthez az ötlet és a megvalósítás:
http://www.urban-eve.hu/2011/11/25/edenyalatetbol-inspiracios-tabla/#comments
Ez pedig az előszobába a sok papír és egyéb tártónak:
http://www.urban-eve.hu/2011/09/21/olcso-eloszobai-rendszerezo/

Indulhat a móka és kacagás, már csak azt kéne, hogy végre ne legyen itthon mindenki betegen :)

Most már csak azt nem tudom, hogy milyen festéket használjak, valakinek van valamilyen ötlete???  

1 megjegyzés:

  1. Azóta már tuti megcsináltad, de én pl. színes páccal kenném be az irattartó papucsokat/ mondjuk zölddel/

    VálaszTörlés