2012. január 27., péntek

Majdnem a megálmodott anyag dekonak!

Az úgy volt, hogy összeszedtem magam és elindultam, hogy veszek boraxot, lásd mosogatógép szer alapanyaghoz. Meg kell állapítsam, hogy itt a 22. kerületben semmi öko bolt nincs, bioból is csak 
egyet találtam. Még csak március óta lakunk a kerületben, de ma felfedeztem a központot :)) Ami kábé egy kisváros központjának felel meg. 

A piacot megnéztem, szerencsére találtam egy jónak tűnő hentest, ahol vettem rizses és zsemlés hurkát és sütnivaló kolbászt, nyami ez volt az ebéd, meg palacsinta, meg paradicsomszószos tészta, meg karfiolleves és hagymaleves. 

Előszoba és nappali anyagocskák :)
Aztán van egy anyagos is, gondoltam, mivel végre egyedül vagyok, hát bemegyek és elbambulok, szerencsére a hölgy mással foglalkozott, így volt időm körbenézni és végre MEGTALÁLTAM!!! Mondjuk egy kicsit khakibb zöldre gondoltam, de ez is nagyon tetszik.

Az előszobát próbálom véglegesíteni, van egy padunk, arra szeretnék varrni egy ülőszivacsot. 
Az egész előszoba cseresznye színben pompázik, így valamivel fel kell dobni, mert olyan uncsi így!!! 

Volt egy régi fogasom, 4 léc, kettő keresztbe ez most apukám lecsiszolta és arra vár, hogy feltegyük (falfűtés miatt kicsit bonyolult ). Régen arany fogas volt rajta, na ez most más lesz, és a színe sem átlátszó lakk lesz és nem is cseresznye vörös, hanem zöld, apám és férjem együtt röhögnek rajtam, hogy én hüjje vagyok, de én akkor is ilyet AKAJOK! Türkiszkéket is gondoltam, de az már szerintem nem menne a cseresznyéhez. Vélemény?

Nappali függöny, ide kerül
 a virágos anyag
A lényeg, hogy vettem még hasonló színben anyagot az egyszínű kék kanapéhoz párnához és szeretnék ilyen csíkosból varrni székpárnákat is! Mert annyira uralja a teret a farmerkék színű kanapé, ami igen hasznos szín két kisgyereknél, meg baromi jól mosható!

Off: voltam a kikben is és olyan szupi csíkos dolgokat láttam, rózsaszín lila csíkos partvis, konyharuha, vágódeszka, stb. Cukimuki dolgok :)) On

Boraxom még mindig nincs, de majd jövő hét csütörtökön beszerzem, megrendelem interneten és akkor megyünk érte, úgyhogy addig várni kell a tapasztalataim megosztására, hogy jó-e a házi kutyult mosogatószer, vagy mégsem :))

Varrási lázban égek és még fiam sárkányjelmezét is el kell készíteni, holnap nekiugrom a varrógépemnek :))

7 megjegyzés:

  1. Hol van a XXII. kerületben piac? :-) Júli óta lakok itt. :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia! A 47-es végállomásánál, ott van a polgármesteri hivatal, meg a nagyposta, a posta mögött van a piac :) Serfőző hentesnél vettem hurkát és kolbászt és nagyon finom volt, tudom ajánlani. A posta mellett elmész a villamossínnel párhuzamosan és ott át a kereszteződésen jobb oldalon a sarkon találod az anyagost is! Minden van és még varrnak is :)) Gondolom a piac szombaton nagyobb, én pénteken voltam!

    VálaszTörlés
  3. Köszi az infót! :-) Én annál jóval odébb lakok, de szoktam járni a "városban" is. :-)

    Majd ezt az anyagosat is menézem valamikor, van ott bűtorszövet is?

    VálaszTörlés
  4. Igen, mi is itt lakunk kint a Baross Gábor telepnél :)

    VálaszTörlés
  5. Akkor annál már én se lakok sokkal messzebb. :-) Spar is ott van, nem? Konkrétan a Barosson még nem jártam, ott van Spar, v Penny?

    Én most épp telepakoltam a házat joghurtos dobozokkal, elültettem némi zöldséget, h majd jobb időben kikerülhessenek a kertbe, remélem így tudok majd spórolni kicsit! Na meg egészségesebb lesz, mint a bolti...

    VálaszTörlés
  6. Nem, kicsit lejebb a Lidl-nél, csak a híd másik oldalán!
    Palántázás nagyon jó! Igaz nekünk 41 m2-es kertünk van, így csak a fűszernövények jöhetnek szóba, meg egy kis koktélparadicsom, ezeknek a magjait leszárítottam és itt a kamrában vannak, majd megkérdezem a szomszédot, hogy hogy kell palántázni, eszméletlen mennyiségű koktélparadicsomja volt a szomszédnak, mellé friss bazsalikom, szintén kerti!
    Még egy kis tipp palántázáshoz: http://www.alternativenergia.hu/palantazzunk-wc-papir-gurigaval/43654

    VálaszTörlés
  7. Köszi,ez nagyon jó ötlet! :-) Koktélparadicsomot is ültettem most, 2 évvel ezelőtti magról, addig a teraszon paradicsomoztam, de brutális mennyiségben. :-) Az mondjuk kérdéses, jók-e még ezek a magok... A többit vettem, remélem lesz majd mit kiültetni! :-)

    VálaszTörlés