2012. február 3., péntek

Kupon 2012 február

Coop kupon
2012 jan-febr.
Ide a falu végére, ahol még egy kurta kocsma sincs, nos ide valahogy a reklámújság kihordók nem jönnek, így aztán számos csodálatos akcióról lemaradok, mert nem jön az akciós újság, pedig milyen jó arra, hogy a gyerekeknek alátét legyen, amikor festenek!
  • Most találtam rá erre az oldalra és így mindig felkészült lehetek akciókból!  - akcioujsag.hu
  •  És ha még azt is akarom, hogy termékekre lebontva tudjam, hogy hol mi akciós, akkor meg ezt és ezt az oldalt ajánlom! Nem kell excel táblázatot ragadni, hogy összehasonlító elemzést készítsünk, melyik üzletbe menjünk miért! :)

Nos lapozgatva az akciós újságokat erre lettem figyelmes! Coop élelmiszer kuponok, igaz csak a megjelölt üzletekben lehet beváltani!! De mégis vannak! Innen is ki lehet nyomtatni: http://coop.hu/upload/docs/coop_kupon_2012_januar.pdf

Mindezeket csak azok válthatják be, akik Coop Klub tagok és olyan boltban vásárolnak, aki tagja a klubhálózatnak. Ez is több, mint a semmi!!!

Feltettem kérdést az Auchannak és a Tesconak is, hogy mikor szándékoznak bevezetni az élelmiszer kuponokat (pár darabot lásd alább), de a mai napig nem kaptam választ.... :(
Mivel visszakaptam a regisztrációs számot, remélem, hogy csak válaszolnak!!!

Most szörföltem a Tesconál is, van 3 kupon 2 danone termékre és egy teára, innen tudjátok letölteni a kuponokat: http://tesco.hu/kuponok








Ti tudtuk még élelmiszer kuponokról??? 





3 megjegyzés:

  1. egy ideje én is megrögzött kupon kereső lettem,de sajnos én sem találtam!

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Tudjátok én azon kezdtem gondolkodni, hogy lehet nem is az üzleteknél kellene érdeklődni a kuponok iránt. Ahogy nézem a külföldi műsorokat, meg olvasom a blogokat, azt vettem észre, hogy sokan magánál a gyártónál érdeklődnek. Pl. gondolok itt arra, hogy írsz mondjuk a danonnak, hogy mennyire imádod a termékeit, mindig azt veszed, stb. És emiatt külföldön szoktak kuponokat üldeni, mint hűséges vásárlónak. Aztán lehet tévedek, de ki tudja. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ez is egye megoldás, de biztos az okos marketingesek arra jöttek rá, hogy a magyarokat nem érdeklik a kuponok, vagy mit tudom én?! DM-nél szerintem elég jól működik. Ma voltam és az 50%-os füzet tele volt márkajokerrel. Bármilyen nestlé termék után 25% kedvezményt kaphattam volna! :)) Bárcsak lenne ilyen a többinél is! Én megkérdeztem a cbát azt írták dolgoznak rajta. Spar azt írta, hogy adott akciók vannak, oszt enni. Auchan is azt írta, hogy dolgozik rajta. Tesco nem válaszolt! :(

      Törlés