2012. február 2., csütörtök

Mosogatógépbe öko mosogatószer 2.

Végre, megvettem a bóraxot, erre vártam :)) Kis dolgok is felvidítanak!
Úgyhogy most képekben is bemutatom milyen egyszerű és gyors elkészíteni egy jó nagy adag mosogató szert!
És hogy mennyibe került?


449 Ft
479 Ft
590 Ft
1000 gr szemes só
200 Ft
990 Ft


Szállítási költség nem volt, mert arra mentünk haza, ahol a webshop van és ezért felugrottam érte!!!

Na most ebből kellett egy nagy adaghoz! (nagy bögrém volt):


250 gr bórax
225 Ft
250 gr szódabikarbóna
295 Ft
63 gr citromsav
74 Ft
63 gr szemes só
13 Ft
30 csepp citrom illóolaj
99 Ft
összesen:
706 Ft


Összehasonlítás:


DM denkmit Öko mosogató tabi
1099 Ft
1 mosogatás
36 Ft
626 gr saját mosogatószer
706 Ft
1 mosogatás
(1 ek anyag 20 gr)
23Ft


Saját mosószer 31 mosogatásra elég!!!


Előkészület öko mosogatószer alapanyagok :)
Végül nem volt elég a normál befőttes üveg,
még jó, hogy megtartottam a tejfölöst!
Betöltve, az öblítő helyre meg ecetet öntöttem 15%-ost!

Még egy tipp!!! Azt írták sokan, hogy becsomósodott a cucc, ezért egy blogon olvastam, hogy a cipős dobozban található silica gel kis csomagot a légmentesen zárható üvegbe tesszük és így megakadályozzuk a csomósodást! Természetesen ilyen nem volt otthon, gondolom kidobtam, hogy mire is lenne jó, de anyósnak, aki mindent félretesz tuti van ilyen dugiban. ;)
Ettől nem lesz csomós a cucc!

Csatos üveget is akartam venni, de persze most volt hiánycikk a vízpermetezővel egyetemben az ikeában!!!
De nem bírtam várni addig, így ha majd becsomósodik akkor majd szétütögetem, jó lesz feszkólevezetőnek :DDD

Kedvet kaptatok a kipróbálásához??? 

4 megjegyzés:

  1. Fú, tök jó cucc! Hol veszitek a bóraxot, kilós szódabikarbónát? (csak mert a webshopos rendelés postaköltsége horror!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hogy hol laksz, hogy a közelben nincs-e vegyszerbolt, hátha ott lehet kapni. Bóraxot valaki patikában vett. Nem tudom, hogy ott milyen kisezrelésben adják! Én most rendeltem cuccot olyan ökobolttól, ami hozzám viszonylag közel van és elmegyek érte! Érdemes személyes átvétellel venni, már ha van a közelben...

      Törlés
  2. Szia !
    Nekem mattosodik az üvegből készült pohár, stb.
    Neked bevált ??
    Szia Judit

    VálaszTörlés
  3. Szia! A szemes só, a mosogatógép regeneráló sóját jelenti?

    VálaszTörlés