2012. március 2., péntek

Narancsfröccs

Narancsfröccs sörös korsóban:)
Németországi látogatásaink során ismertük meg az Apfelschorlét, amit magyarul talán almafröccsnek hívhatnánk.
Ott nagyon kedvelem 3 dl alma és 2 dl szóda, vagy 2 dl alma és 3 deci szóda, ki hogy szereti. 
Férj nemcsak a kenyértől van ki szendvicsnek csomagolva, hanem a tiszta víz fogalma, valamint a puszta tej látványa is felzaklatja. Mindenkinek megvannak a bogarai, na :) 

Ezért aztán az Aldis narancslevet szoktuk venni, általában ő issza, én is néha néha, ha már elegem van a vízből és a gyerekeink egyszer kétszer egy héten, mert ők is inkább vízpártiak :)

Nos férj is spórol, bár tudattalanul, vagy a tudatalattija vezérli, hiszen a vérében van, ugyanis ő vezette be nálunk a narancsfröccsöt, ami 100%-os (sicc) narancsléből  (Aldiban 229Ft/db) és ásványvízből áll! Fél literes söröskorsóban issza, gondolom csak az érzés kedvéért :) Mindenesetre a Fantánál olcsóbb :)

Aki nem bírja elviselni a sima csapvíz, vagy ásványvíz gondolatát, annak szívből ajánlom ezt a megoldást!  A hígítást, bár narancsfröccs útmutató még nem létezik :)Persze a szörpöket is ajánlom, de én nagyon szerencsés vagyok, mert az én gyerekeim vígan isszák a sima vizet, semmilyen kifogásuk nincs ellen. 

Sőt ez gondom is volt sokáig, mert így nagyon nehéz volt gyógyszert beadni nekik, mert hiába volt epres, málnás, narancsos ízesítésű, ők biza kiköpték a szájukból, mivel a vizet szokták meg. Akkor azt kívántam, hogy bárcsak innának teát.....

Mama (anyós) készített nekünk meggyből és málnából szörpöt, mivel a kertjében iszonyat mennyiségű málna terem, meggyet meg testvérétől kap. Így ilyenünk is van! Én még éltemben nem készítettem szörpöt, pedig nagyon kipróbálnám, na jó nem narancsot, imádtam gyerekkoromba a Piroskát, bár gondolom köze nem volt a narancshoz! Narancsból meg szörpöt úgysem tudnék, maximum málnából, meggyből, bodzából. Erre is igaz, ha előre hangyáskodunk, akkor egy csomót spórolhatunk a boltin, ha már a vizet nem szeretjük.

Ti és a gyerekeitek mit isztok otthon? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése