2012. április 2., hétfő

Tavaszi nagytakarítás, készülődés húsvétra

Erős felindulásból az alsó szinten letakarítottam az ablakokat, a vécében a  csempét, a villanykapcsolókat, a tükröt, a beépített szekrényt, az ajtókat, a mikrot kívülről, az elszívó kürtjét, ami szép ezüstös és szuperül ráragadt a zsíros por, aztán az üveg dohányzóasztalt, aztán a gyerek etetőszékét. 

És mit használtam rá? 

Semmi vegyszert, olyan öko voltam, hogy már bio :)) Meg a zene Mozartja Beethoven :))

Aldiban megvettem a 476 Ft-os mikroszálas kendőt, a korábbi már nagyon elhasználódott és azzal mentem át mindenen, még az ablaküvegen is.

Ebben a csomagban két rongy van egy durvább és egy másik, amivel a vizes részt áttörölve csillog minden.
Már "csak" fent kell az összes ablakot megtisztítani!

Vécé kap "vegyszert", ecetet és egy kis általános öko tisztítószert, aztán a fürdőszoba megkapja a csodaspriccelőt, amivel csak lespricckolom és lemosom, többi helyen meg ott a mikroszálas kendőm.
Már csak rendet kell rakni, talán a nappaliban sikerült, bár ez ha a gyerekek birtokba veszik az általam megalkotott rend egyensúlya felborul, de majd kármentesítek erősen.
Nagyon gondolkodom a függönymosáson, de még nem tudtam lelkileg rávenni magamat, a fentieket kb. fél éve raktam fel a lentiekre ráférne, lehet, hogy majd holnap arra is sor kerítek.

Délutánonként meg csak kézműveskedést tervezek újrahasznosított anyagokból és holnapra nagy bevásárlást. 

Piaci hentesnél beszerzem a házi sonkát és a tarját. Tojást bármilyen furcsa is az aldiban fogom megvenni, mert ott 47,9 Ft/ db a mély almos L-es tojás ára. Apám hozott vidékről tojást, de már azt is 40 Ft-ért adták. Mivel az elfogyott, így marad ez. Piacon 50-55 Ft-ért láttam a 3 tojást, ami azt jelenti, hogy ketreces, a mélyalmos ahol szabadon mozoghat a tyúk, az meg 2-es. 

Még kell retek, újhagyma ezeket a piacon vesszem meg és más nem is! Ja fehérbor, hogy megfőzzem a sonkát, itt Budafokon vannak pincék, ahol lehet kimért bort venni, úgyhogy helyi König pincés fehérborban fogom megfőzni a sonkánkat!

Ti már takarítottatok? Mit használtatok? Hol vásároltatok be? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése